Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/lyceeand/public_html/blog-detall.php on line 83
APA LYCEE COMTE DE FOIX
BAC 2021

Després de les gestions efectuades prop de la direcció, aquesta ha convocat una reunió informativa dirigida als pares dels alumnes de 1ere a fi d'explicar-vos la reforma del Bac i contestar tots els vostres dubtes. Tot i les incògnites encara existents respecte de la mateixa, la direcció s'ha ofert per donar-vos totes les explicacions a llur abast i alhora fer-vos passar un missatge tranquil·litzador.

Gràcies!

Suite aux démarches entreprises auprès de la direction, elle convoque une réunion d'information pour les parents d'élèves de 1ère année pour expliquer la réforme du Bac et répondre à tous vos doutes. Malgré les inconnues existantes, la direction s'est offerte à vous donner toutes les explications à portée de leur main et en même temps de vous transmettre un message rassurant.

Merci!

Tornar a dalt